Оцінювання результатів
|
Високий рівень |
Достатній рівень |
Середній рівень |
Розуміння завдань |
Змістовність викладу інформації |
Наявність матеріалів, що відповідають
темі, і тих, що її не розкривають |
Використання 1-2 джерел інформації без
належного опрацювання (копія) |
Виконання завдань |
Усі завдання виконані, опрацьована
інформація є зібраною з багатьох джерел і повністю розкриває тему, наявність
великої кількості цитат |
Частина інформації не відповідає темі,
є неточності, часткова недостовірність поданої інформації |
Випадковий підбір матеріалів, неповне
виконання завдань, немає аналітичної складової роботи |
Результат роботи |
Чітко та логічно впорядковано
представлені зібрані матеріали, є структура у роботі, демонструється позиція
учня |
Робота чітка, витримана структура, не
достатньо демонструється позиція учня та дуже схожа на інші роботи учнів |
Немає чіткості та структурності у
роботі, відсутні змістовні відповіді на питання завдань |
Творчий підхід |
Робота яскрава, демонструє
індивідуальність підгрупи, запропоновані різні розв’язання проблемних питань |
Подається одна точка зору на проблемні
питання, слабо підведені підсумки роботи самими учнями |
Робота здебільшого нагадує копію
існуючих робіт, відсутній критичний погляд на проблему та аналіз матеріалу |